علیرضا صادقی
آخرین بهروزرسانی: ۲۶ آبان ۱۴۰۳
مدرک تحصیلی: دکتری مطالعات برنامه درسی و آموزش چندفرهنگی
رتبه علمی: دانشیار
سمتها
بخشها | سمت |
---|---|
ریاست دانشکده |
سرپرست دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی |
مطالعات برنامه درسی |
|
فعالیتها
-
تحلیل بازی ھای آموزشی پیش از دبستان مبتنی بر زیست بوم استان خوزستان
-استاد راهنما
-
فهم نومعلمان شهرتهران از مفهوم اموزش چندفرهنگی
-استاد راهنما
-
شناسایی و تبیین موانع گسترش تفکر انتقدی در مدارس ابتدایی شهر فردیس
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آشکار سازی و اشتراک گذاری دانش ضمنی معلمان در جهت ارتقای صلاحیتهای حرفه ای آنان
-استاد راهنما
-
طراحی روش تدریس مبتنی برفرهنگ در مبحث آمار و احتمال کتاب های درسی دوره ابتدایی ایران
-استاد راهنما
-
الگوهای بازنمایی نمادهای فرهنگ تالشی در کتابهای درسی دوره دوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
بروز رفتارهای پرخاشگرانه دانش آموزان ابتدایی جنو شهر تهران از منظر برنامه درسی پنهان
-استاد راهنما
-
نقش بازیهای آموزشی در افزایش علاقه و یادگیری درس ریاضی پایه سوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
رابطه فعالیت آموزشی
-استاد راهنما
-
بررسی نقش معلمان دوره ابتدایی شهر خرم آباد در باز پیوند دانش آموزان طرد شده جماعت (کولی) به کلاس درس
-استاد راهنما
-
بررسی رابطه میان چندفرهنگی گرایی دانش آموزان دختر دوره متوسطه با سبک های هویتی و سبک های دلبستگی
-استاد راهنما
-
عوامل موثر در طرد با پذیرش دانش آموزان جماعت (غربتی ها) در مدارس شهر ساری
-استاد راهنما
-
میزان و چگونگی بازتاب نمادهای هویت ملی در کتابهای فارسی
-استاد راهنما
-
واکاوی فرایند تحصیل دانش اموزان
-استاد راهنما
-
چالش های تدوین برنامه درسی تربیت جنسی دوره ابتدایی ایران
-استاد راهنما
-
سنجش میزان هویت ملی دانش آموزان رشته های ریاضی تجربی و انسانی مدارس پسرانه سمپاد شهرستان اراک به منظور تدوین برنامه های درسی مکمل و فوق برنامه
-استاد راهنما
-
شناسلیی و تبیین فرهنگ یادگیری در بین دانشجویان پزشکی
-استاد راهنما
-
بررسی نوع مواجهه معلمان زن با دانش آموزان دختر و پسر در کلاسهای مختلط دوره دوم ابتدایی
-استاد راهنما
-
بررسی ارزیابی گتب فارسی دوره دوم ابتدایی براساس شاخص های کرامت انسانی
-استاد راهنما
-
ادراک معلمان و دانش آموزان ایرانی از تحصیل دانش آموزان افغانستانی در مدارس ایران
-استاد راهنما
-
واکاوی عناصر برنامه درسی آموزش در خانه با رویکرد شخصی سازی یادگیری
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی برنامه درسی یادگیری مبتنی بر کار در آموزشهای رسمی فنی و حرفه ای ایران
-استاد راهنما
-
بررسی نحوه انتخاب مولفان کتاب های درسی در نظام آموزشی ایران
-استاد راهنما
-
تبیین فرهنگ مدرسه ای در میان دانش آموزان شهر شازند
-استاد راهنما
-
ارزیابی برنامه درسی هنر دوره ابتدایی از منظر معلمان
-استاد راهنما
-
اثربخشی آموزش چندفرهنگیگرایی در ارتقاء همبستگی اجتماعی
-استاد راهنما
-
ویژگی های برناه درسی فناروی اطلاعات و ارتباطات دوره توسطه دوم ا زمنظر ادراک معلمان و دانش آموزان به منظور ارائه الگوی پیشنهادی
-استاد راهنما
-
ادراک کنشگران مدرسه در مواجهه با گفتمان برنامه درسی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی نیازسنجی در برنامه ریزی درسی شاخه تحصیلی فنی و حرفه ای ایران
-استاد راهنما
-
مفهوم سازی نقش کنشگران ایرانی در نوبستر سازی برنامه درسی تربیت جنسی خانواده- مدرسه
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی تربیت عقلانی دوره دوم متوسطه بر اساس تفسیر تسنیم
-استاد راهنما
-
تدوین استانداردهای برنامه درسی پیش دبستانی با استناد به دیدگاه مربیان مدیران و والدین
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگو برنامه درسی دانش فناوری برای رشته ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
-استاد مشاور
-
بررسی میزان و چگونگی استفاده کتاب های هدیه های آسمانی دوره های ابتدایی از آموزه های تربیتی صحیفه سجادیه
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی دوره اول متوسطه استعدادهای درخشان
-استاد مشاور
-
تحلیل محتوای کتاب سواد رسانه ای
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی زیبایی شناختی بر مبنای مثنوی معنوی
-استاد مشاور
-
ارائه و اعتباریابی الگوی مفهومی و بسته ی راهنمای مکمل مبتنی بر مولفه های راهنمایی شغلی و کارآفرینی کتب درسی ششم دوره متوسطه اول
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی آموزش مهارتهای ارتباط بین فردی و اجتماعی در دوره دوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی سرمایه اجتماعی در دوره ابتدایی
-استاد مشاور
-
شناسایی مولفه های دانش فرهنگی موردنیاز معلمان ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی کار و فناوری دوره دوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
بررسی چالش های تربیت کودکان دارای والدین دو مذهب در استان کرمانشاه
-استاد مشاور
-
شناسایی مولفه های رو ادای و چگونگی طرح ان در کتاب های درسی مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی بومی بین المللی سازی برنامه درسی آموزش عالی ایران
-استاد مشاور
-
امکان سنجی حضور دستیارمعلم در کلاس های فراگیر
-استاد مشاور
-
بررسی نظرات دانش آموزان در مورد مردم سالاری و بازنمایی آن در کتاب های درسی دوره دوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
طراحی واعتباریابی الگوی ترکیبی دانش معلمان مبتنی بر دانش فرهنگی
-استاد مشاور
-
ارزشیابی برنامه درسی رشته نقشه کشی صنعتی از منظر پاسخگویی به نیاز های بازار کار
-استاد مشاور
-
تحلیل گفتمان حاکم بر پایان نامه های دوره ی کارشناسی ارشد رشته ی برنامه ریزی درسی
-استاد مشاور
-
تحلیل گفتمان انتقادی یدن در نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی برنامه درسی در تربیت اقتصادی بر اساس تفسیر قرآن تسنیم و کاربرد آن در دوره ابتدایی
-استاد داور
-
بایسته های تربیت تخصصی معلمان کلاس های چند پایه مبتنی بر تجارب زیسته عاملان آموزشی استان فارس
-استاد داور
-
بررسی رابطه سبک های تفکر معلمان باسطح دغدغه و سطح استفاده آنها از نوآوریهای برنامه درسی
-استاد داور
-
بررسی میزان برخورداری معلمان ابتدایی شهرستان اردل از شایستگی های مورد نیاز تدریس با استفاده از فاوا
-استاد داور
-
شناسایی مولفه¬های محیط¬های یادگیری مناسب دانش آموزان بومیان دیجیتال
-استاد داور
-
روایت تجربه زیسته معلمان برای ایجاد انگیزه در اموزش الکترونیکی درس ریاضی از طریق شبکه شاد
-استاد داور